Objectius

Recursos i infraestructures Competència Digital del Professorat Competència Digital de l’Alumnat
1. Millorar els protocols d’adjudicació, repartiment, seguiment i retorn dels dispositius individuals de l’alumnat i del professorat previstos en el Pla TAC de 2018-2021.
Pla d’acció
1. Millorar l’acollida digital del professorat, establint protocols clars a principi i durant el curs a partir dels previstos en el Pla TAC de 2018-2021.
Pla d’acció
1. Millorar el seguiment i avaluació de la CDA, a través de la coordinació dels departaments didàctics i els equips docents.
Pla d’Acció
2. Millorar els protocols d’ús, seguretat i comunicació d’incidències previstos en el Pla TAC de 2018-2021.
Pla d’acció
2. Millorar l’oferta de formació al professorat: Planificar i implementar cursos de formació interna de centre en l’àmbit de la CDP anualment.
Pla d’acció
2. Participar en el Programma d’Innovació Steamcat.
Pla d’acció
3. Millorar els protocols de comunicació de la normativa d’ús a la comunitat educativa previstos en el Pla TAC de 2018-2021.
Pla d’acció
3. Aconseguir la màxima participació del claustre en la Formació Interna de Centre (FIC).
Pla d’acció
4.Millorar progressivament els espais del centre incorporant la tecnologia.
4.1 Crear una aula polivalent a través d’un projecte de centre col·laboratiu seguint el model de l’Aula del FuturPla d’Acció
4.2 Crear una aula informàtica temporal (curs 2021-22) per a l’alumnat de 2n ESO com a suport a les tauletes individuals de què disposen. Pla d’acció
4.3 Incorporar a les aules comunes i específiques panells interactius i dels dispositius individuals de l’alumnat de 1r i 2n ESO amb l’arribada de Chromebooks (PEDC). Pla d’acció

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *