Recursos i infraestructures | Competència Digital del Professorat | Competència Digital de l’Alumnat |
1. Millorar els protocols d’adjudicació, repartiment, seguiment i retorn dels dispositius individuals de l’alumnat i del professorat previstos en el Pla TAC de 2018-2021. Pla d’acció |
1. Millorar l’acollida digital del professorat, establint protocols clars a principi i durant el curs a partir dels previstos en el Pla TAC de 2018-2021. Pla d’acció |
1. Millorar el seguiment i avaluació de la CDA, a través de la coordinació dels departaments didàctics i els equips docents. Pla d’Acció |
2. Millorar els protocols d’ús, seguretat i comunicació d’incidències previstos en el Pla TAC de 2018-2021. Pla d’acció |
2. Millorar l’oferta de formació al professorat: Planificar i implementar cursos de formació interna de centre en l’àmbit de la CDP anualment. Pla d’acció |
2. Participar en el Programma d’Innovació Steamcat. Pla d’acció |
3. Millorar els protocols de comunicació de la normativa d’ús a la comunitat educativa previstos en el Pla TAC de 2018-2021. Pla d’acció |
3. Aconseguir la màxima participació del claustre en la Formació Interna de Centre (FIC). Pla d’acció |
|
4.Millorar progressivament els espais del centre incorporant la tecnologia. 4.1 Crear una aula polivalent a través d’un projecte de centre col·laboratiu seguint el model de l’Aula del Futur. Pla d’Acció 4.2 Crear una aula informàtica temporal (curs 2021-22) per a l’alumnat de 2n ESO com a suport a les tauletes individuals de què disposen. Pla d’acció 4.3 Incorporar a les aules comunes i específiques panells interactius i dels dispositius individuals de l’alumnat de 1r i 2n ESO amb l’arribada de Chromebooks (PEDC). Pla d’acció |