Colònies

Els dies 9, 10 i 11 de juny els alumnes de 4t d’ESO van anar de colònies a Llafranc (Baix Empordà). Durant aquests dies van realitzar activitats com BTT, tirolina, una sortida en vaixell per visitar les Illes Medes o curses d’orientació.

A més a més, van poder gaudir a la mateixa casa del concert exclusiu del grup empordanès Fetus, que va venir a tocar les cançons que l’alumnat havia treballat durant el projecte de recerca, per tal de conèixer de manera transversal la cultura, els costums i la història de la zona.

A continuació us en mostrem unes fotografies!