VISITA DE L’ONG ASPERPOL AL GRUP SUPERA’T (3r-E)

Des de la matèria de Socials del grup Supera’t (3r.-E) hem realitzat un treball en grup cooperatiu sobre el continent africà i concretament l’estat de Gàmbia.

Per finalitzar ens han visitat uns companys de l’ONG ASPERPOL per a explicar-nos la seva tasca en aquest país.

S’han repartit entre els alumnes unes cartes redactades pels nens de les escoles de Gàmbia  amb un breu escrit en anglès i una foto. En una propera activitat llegirem les cartes  i cada un dels nostres alumnes els contestarà i els les farem arribar a travès de l’ONG.

L’eslogan de la ONG és:
” SI VAS SOLO LLEGARÁS RÁPIDO,
SI VAMOS JUNTOS
LLEGAREMOS LEJOS”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *