B1 i B2. Llengua anglesa

Alguns alumnes de l’Estela van participar divendres passat a les proves per certificar els nivells B1 i B2 de llengua anglesa, a l’EOI de Mollet. Esperem que hagin tingut molta sort!

Concert a l’Estela Ibèrica

El proper dimecres 13 de març el grup coral de l’INS Estela Ibèrica oferirà un concert a l’aula SUM a les 18:00h.

Ens interpretaran un recull de cançons d’aquí i d’allà, de més clàssiques a més modernes.

A més a més, comptarem amb la companyia de la coral de

l’Institut Escola El Turó de Mataró.

No hi falteu, us hi esperem!

L’Educació a través dels mitjans de comunicació

Des de la matèria de Cultura i Valors a 4t de l’ESO, s’ha treballat el tema de l’EDUCACIÓ i com diferents mitjans comunicatius en fan referència. L’alumnat, en grup de treball cooperatiu, han fet presentacions durant tres sessions sobre: llibres- documentals- cançons- pel·lícules i han realitzat entrevistes que ens fan reflexionar sobre aquest tema tant apassionant. Aquí en teniu algunes mostres

Són molts els autors que han incorporat aquest tema en les líriques de les seves cançons com “No me enseñes la lección” de Mecano. Molts llibres tracten sobre l’educació i problemàtiques que es donen a l’aula, com “Wonder” o “Invisible”.

Les pelicules favoreixen la comprensió de vivències des de diferents punts de vista. N’és un exemple, “La Ola” o la “Cadena de favores”. Els documentals han mostrat aspectes diversos de la societat i problemàtiques d’actualitat com hem vist a “Me llamaron Malala” o “El valor de la Educación”.

S’han realitzat entrevistes per saber l’opinió sobre l’educació en l’actualitat. Han fet entrevistes a:

LA RUTA DE L’EXILI

Els dies 21 i 22 de febrer els alumnes de la ME de Filosofia i Francès van realitzar una sortida al sud de França per conèixer la ruta dels exiliats en finalitzar la guerra civil al 1939.

Per conèixer l’exili republicà espanyol s’han realitzat  cinc… Llegeix més»

Cosmocaixa

Avui l’alumnat de 2n ESO han gaudit de la visita al Cosmocaixa. Han après molt sobre la pressió atmosfèrica gràcies a un taller on hi veien diferents fenomens.
Han pogut fer una visita comentada del museu i una sobre l’exposició temporal: Els dinosaures de la patagònia.
Llegeix més»

Festival de Clipmetratges “Manos Unidas”

L’alumnat de la matèria Comunicació audiovisual de 1r de batxillerat, s’ha presentat a la XV edició del festival de Clipmetratges de Manos Unidas, amb l’objetiu de treballar els continguts de la pròpia matèria i expressar el seu compromís amb el desenvolupament de les ODS.

SORTIDA COSMOCAIXA 3ESO

L’alumnat de 3ESO va visitar el COSMOCAIXA on van participar a un taller sobre pressió atmosfèrica i hidrostàtica, van visitar l’exposició temporal sobre dinosaures i van visitar i treballar un dossier amb qüestions referents a diverses instal·lacions de divulgació científica de l’exposició permanent.
Llegeix més»