Història

L´INS Estela Ibèrica de Santa Perpètua de Mogoda neix l´any 1991 quan es fusiona l´extensió de BUP i la secció de FP. Fins al curs 1994-19img_213295 va funcionar amb el nom d´IES Santa Perpètua. A partir d´aquesta data passa a dir-se Estela Ibèrica com a homenatge a la fita de pedra amb inscripcions en llengua ibera que es va trobar al bosquet de Can Soldevila. Es pot observar una rèplica d´aquesta pedra a la biblioteca del centre. La imatge de l´estela ha esdevingut també el símbol del nostre centre.

L´INS Estela Ibèrica és un institut situat a Santa Perpètua de Mogoda, al Vallès Occidental. Està situat a un entron privilegiat pel que fa a l´accés d´espais culturals del poble. Davant de la porta d´entrada està la Granja Soldevila, seu de la Regidora de Cultura, de la Regidora de Promoció Econòmica, l´Escola de música i dansa, la biblioteca Josep Jardí, el museu municipal i l´escola d´adults. A més, en aquesta zona s´està construint el nou centre de formació ocupacional. Amb això podem gaudir de col.laboracions, cada cop més enfortides, per part de l´Escola de música i de la biblioteca municipal. A poca distància del nostre centre es troba el poliesportiu municipal, de fàcil accés per als nostres alumnes. De fet, a l´actualitat s´imparteixen algunes classes d´educació física i s´organitzen activitats esportives amb forta presència del nostre alumnat.