SERVEI DE MEDIACIÓ

“Has tingut un conflicte amb un company? Escriu-nos i t’ajudarem!”

ARRENCA EL SERVEI DE MEDIACIÓ ESCOLAR 2017-18

El passat divendres 29 de setembre es va posar en marxa el nou Servei de Mediació de l’INS Estela Ibèrica, amb cares noves però amb les mateixes ganes d’ajudar que sempre. Els 30 alumnes mediadors que col·laboren amb el Projecte de Mediació del centre faran un “passaclasses” el divendres que ve, a l’hora de tutoria, per informar els alumnes de 1r i 2n cicle de l’ESO de la disponibilitat del Servei i dels passos a seguir per fer una sol·licitud de mediació.

Si sou alumnes del entre i teniu un problema o una mala relació amb algun company o companya, no us preocupeu! Podeu venir a explicar-nos qualsevol cosa que us preocupi al despatx del Servei de Mediació. No és necessari que vingui l’altra persona, ja que nosaltres ja ens encarregaríem de contactar amb ella.

Sereu tots benvinguts i us ajudarem tant com poguem!

¿Què és la mediació?

La mediació és un procés alternatiu de resolució de conflictes que evita l’aplicació de sancions disciplinàries i que pot ser molt útil per aprendre a a posar-se en la pell dels altres, prendre conciencia de les conseqüències dels nostres actes i adonar-se que les coses es poden solucionar de manera dialogada, parlant i negociant. És un procediment voluntari i totalment confidencial amb el qual es preten millorar la convivència i reduïr la conflictivitat al nostre centre.

Tots tenim, hem tingut i tindrem conflictes al llarg de la nostra vida, és per això que la mediació hauria de ser sempre la primera opció quan hi ha un conflicte que ens porta de cap i que ens costa de gestionar.

¿En què consiteix?

Quan dos alumnes o més tenen un conflicte poden sol·licitar fer una mediació. Si és així, es farà una trobada en un despatx amb altres alumnes, formats en resolució de conflictes, que miraran d’ajudar-los a trobar la millor solució.

¿On ens podeu trobar?

Horari i Espai del Servei de Mediació: Tots els dimecres a 6a hora (de 13:50 a 14:45h) i tots els dijous a 3a hora (de 10:05 a 11:00h) al Despatx de Mediació (el primer dels despatxos que hi ha enfront de direcció).

Bústia del servei de mediació: envía un correu electrònic a la Bústia de Mediació que trobaràs a la pàgina web del centre

També podeu contactar directament amb el professor responsable (l’Aleix Herrero) o amb qualsevol dels alumnes mediadors (hi ha una llista penjada a la porta del Despatx de Mediació). Us esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *