Trencant estereotips a l’activitat física

Els i les alumnes de primer de batxillerat estan treballant, a la matèria d’Educació física, els estereotips que existeixen actualment a l’esport i a l’activitat física en general.

Durant sis setmanes, hauran de vivenciar i mostrar si existeixen encara els estereotips femenins i masculins, que creuen que hi ha en el seu context.

La flexibilitat és una capacitat només de noies? Els gestos tècnics del futbol les noies els poden aprendre si mai han jugat a futbol? Quina sensació hi ha quan una noia fa d’entrenadora d’un equip de nois? Un noi pot aprendre a fer puntes de dansa si mai n’ha fet?

D’aquestes qüestions i d’altres, i de les diferents pràctiques que faran, el nostre alumnat realitzarà un estudi i una valoració crítica.

Què sortirà?