TREBALLS DE RECERCA 2021

El Treball de Recerca és un treball d’investigació que han de realitzar els alumnes que cursen batxillerat. Aquest treball  és una petita investigació que pot estar emmarcat dins d’una matèria o pot ser interdisciplinari.

• Està dirigit per un professor – tutor.
  • Equival a 2 crèdits i representa el 10% de la qualificació final del batxillerat.
  • Es presenta per escrit i oralment.
  • S’avalua tenint en compte l’actuació durant la realització del treball, l’informe escrit i la presentació oral. Cada centre fa una proposta de treball al seu alumnat, organitza les tutories i estableix una normativa sobre el calendari, els criteris d’avaluació i la presentació.

Els alumnes Alejandro Porto, Clàudia Serret i Sergi Morales, han fet uns petits vídeos explicatius dels seus treballs de recerca. Aprofitem per donar-vos les gràcies i felicitar-vos per la bona feina feta.