SETMANA DE LA MILLA 2022 (2a Edició Institut Estela Ibèrica)

La setmana del 21 al 25 de març hem decidit fer la setmana de la Milla on tot el nostre alumnat (des de 1r ESO fins a 1r Batxillerat) podrà experimentar, en primera persona, el que se sent participant en un simulacre d’aquesta cursa durant les classes d’Educació Física. A més, alguns cursos, tindrem l’oportunitat d’unir totes les classes per poder viure una jornada esportiva sencera i compartir aquest moment amb tot els companys/es del mateix nivell.

La 2a edició de la setmana de la Milla està formada per una única prova amb cinc categories i horaris diferents.

– CURSA 1000 metres (1 quilòmetre):

1r i 2n ESO

– CURSA 1609 metres (1 milla):

3r i 4t ESO i 1r de Batxillerat.

1. La cursa es realitzarà al parc del llac durant les hores d’EF.
  2. L’alumnat de 1r ESO es farà els seus propis dorsals.
  3. Tindran premi els 2 primers de cada categoria (femenina i masculina) i l’entrega es realitzarà el 23 d’abril (Sant Jordi).

• Recorregut 1000 metres de 1r i 2n ESO (Sortida camí + dues voltes al llac + camí arribada)

• Recorregut 1609 metres de 3r i 4t ESO i 1r Batxillerat (4 voltes al llac, per fora del bar-restaurant del llac).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *