SEGONA FASE D´ADMISSIÓ A UN CICLE DE GRAU MIG (Setembre)

Pot passar que després de les REPESQUES del juliol 2021 encara quedin vacants per un cicle de GM. Al setembre hi ha una SEGONA FASE D’ ADMISSIÓ A CICLES FORMATIUS.

AQUÍ trobaràs tota la informació.

Quins són els passos a seguir per a la segona fase d’admissió?

• Els alumnes que podeu participar en aquesta segona fase d’admissió sou aquells que vau participar i no vau obtenir plaça ni per assignació ni per la gestió de llista d’espera. Si compliu aquests requisits rebreu un correu electrònic amb un enllaç.
  • El període per presentar l’ampliació de sol·licituds en aquesta segona fase és del 2 al 6 de setembre de 2021.
  • Per accedir-hi cal que t’identifiquis amb el codi de sol·licitud i el teu DNI si ets major d’edat, o el del teu tutor referent si ets menor d’edat.
  • Pots introduir fins a cinc peticions més d’entre els centres i cicles amb oferta de vacants en la segona fase d’admissió. En aquestes segons fase d’admissió les sol·licituds s’ordenen d’acord amb la qualificació mitjans dels estudis o la qualificació de la prova que permet l’accés.
  • Pots consultar les assignacions finals en aquest web o el web del centre a partir del 7 de setembre de 2021.

Les peticions s’ordenen d’acord amb la qualificació mitjana dels estudis o la qualificació de la prova que permeten l’accés al cicle.

Els alumnes que obtenen plaça han de formalitzar la matrícula seguint les instruccions del centre assignat, per a la qual cosa han d’aportar la documentació que acredita que compleixen els requisits acadèmics d’accés.

• Les vacants publicades a la web dels serveis territorials al Vallès Occidental la trobareu

AQUÍ

(s’actualitzarà el dia 2 de setembre, primer dia de la segona fase d’admissió).

Un cop acabat tot el procés de la segona fase d’admissió, si han quedat places disponibles es farà una tercera repesca el 13 de setembre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *