INFORMACIONS IMPORTANTS INICI DE CURS 2023/24

INFORMACIONS IMPORTANTS INICI DE CURS ESO-BATX-GB

• Presentació alumnat
  • Xerrades famílies inici de curs
  • Informació llibres i ordinadors
1. Presentació alumnat

Les presentacions i l’inici de les classes de l’ESO i FPGB seran el dia 6 de setembre, amb el següent accés i horari:

Es farà la presentació del tutor/a, l’entrega d’horaris, l’elecció de les matèries optatives en el cas de 1r, 2n i 3r d’ESO i  se’ls explicarà els materials i els estris necessaris.

2n i 3r d’ESO EL DIA DE LA PRESENTACIÓ CAL QUE PORTIN ORDINADOR, per l’elecció de matèries optatives, i  tothom BOLÍGRAF I PAPER.

Després de les presentacions es faran les classes corresponents seguint l’horari establert.

NIVELL

HORA ENTRADA

HORA SORTIDA

1r ESO 9’00h 14’45h
2n ESO 10’00h 14’45h
3r ESO 10’00h 14’45h
4t ESO 10’00h 14’45h
1r FP Grau Bàsic 10’00h 14’45h
2n FP Grau Bàsic 10’00h 14’45h

Les presentacions i l’inici de les classes de BATXILLERAT seran el dia 12 de setembre, amb el següent accés i horari:

Els tutors/es  recolliran el seu grup a la porta 4 d’accés, situada a l’Avinguda Onze de Setembre, a l’hora establerta. Es farà la presentació del tutor/a, l’entrega d’horaris i a partir de les 9’15 inici d les classes seguint l’horari establert per les diferents matèries.

NIVELL HORA ENTRADA HORA SORTIDA
1r BATXILLERAT 8’15h 14’45h
2n BATXILLERAT 8’15’h 14’45h

2. Xerrades famílies inici de curs.

• 1r d’ESO dia 5 de setembre a les 18’00h. Presencial.
  • 1r de GRAU BÀSIC dia 5 de setembre a les 18’00. Presencial
  • 1r BATXILLERAT dia 7 de setembre a les 18’00h. Presencial.

Les xerrades de la resta de nivells s’aniran concretant al llarg del mes de setembre.

3. Informació llibres i ordinadors

La informació sobre els  llibres dels diferents nivells de l’ESO, Batxillerat i Grau Bàsic es troba publicada en aquesta mateixa pàgina web.

Pel que fa als ordinadors es pot portar qualsevol model, encara que es recomana que sigui entre 11 i 15 polzades. En el cas de 1r d’ESO no cal portar ordinador.

INFORMACIONS IMPORTANTS INICI DE CURS CICLES FORMATIUS I PFI

clica aquí

Aprofitem per desitjar-vos un bon estiu i posterior inici de curs.

Cordialment,

L’Equip Directiu