DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS

Aquest cap de setmana, coincidint amb el Dia Internacional dels museus, que es celebrarà a nivell europeu el cap de setmana del 18 i 19 de maig, el MTIV (Museu del Treball i la Indústria Viva) organitza l’escolta en obert dels pòdcasts dels alumnes del Servei comunitari de tots els instituts de Santa Perpètua.

Aquest 2024 a més, la ICOM, International Council of Museums organitza a nivell mundial aquesta jornada per a fer difusió dels museus sota el lema Museus per a l’educació i la investigació.

Durant tot el cap de setmana el museu té Jornada de Portes Obertes i, per tant l’entrada és totalment lliure i gratuïta.

Pòdcasts SPM | Lloc: La Caldera del MTIV
Horaris: Dissabte 18 de maig a les 11, 12, 13 i 17, 18 i 19h
Diumenge 19 de maig a les 11, 12 i 12h
Entrada lliure i gratuïta