SETMANA DE LA MILLA

NO DEIXEM QUE EL CORONAVIRUS ENS ATURI!

SETMANA DE LA MILLA

Aquest any se celebraria la 9a edició de la cursa de la Milla a Santa Perpètua. A causa de la situació de pandèmia en què ens trobem, seria el segon any consecutiu que aquesta no se celebra i, per aquest motiu, l’Institut Estela Ibèrica no vol deixar passar un any més sense celebrar aquest esdeveniment esportiu tan important.

La setmana del 8 (festa local) al 12 de Març hem decidit fer la setmana de la Milla on tot el nostre alumnat podrà experimentar, en primera persona, el que se sent participant en un simulacre d’aquesta cursa durant les classes d’Educació Física.

La 9a Milla Santa Perpètua està formada per una única prova amb quatre categories i horaris diferents.

• CURSA 1000m:

1r ESO i 2n ESO

• CURSA 1609m (milla):

3r ESO i 4t ESO

1. La cursa es realitzarà al parc del llac durant les hores d’EF.
  2. L’alumnat de 1r ESO es farà els seus propis dorsals.
  3. Tindran un obsequi: els 2 primers de cada categoria (femenina i masculina) i l’entrega es realitzarà el 23 d’abril.

“El que d’arrel s’aprèn mai del tot s’oblida”. Sèneca