SEXUALITAT A L’AULA

L’alumnat de segon d’ESO aprèn sobre la sexualitat

El passat divendres 14 d’abril, Anna, la llevadora del CAP de Prats, va fer una xerrada als alumnes de 2n d’ESO sobre la sexualitat. Els va parlar sobre els genitals, la masturbació, les relacions sexuals, les infeccions de transmissió sexual i els diferents tipus d’anticonceptius. Per finalitzar la xerrada d’una manera més dinàmica, l’Anna els va ensenyar com es posa un preservatiu de manera correcta i en va donar un als alumnes.

L’alumnat opina que és un tema molt interessant i necessari per a la seva edat ja que han d’estar informats. També els va aportar molta informació que no havia après abans. Uns altres diuen que els servirà quan tinguin experiències sexuals ja que es poden trobar en qualsevol situació. Altres diuen que ja sabien l’informació que els van aportar en la xerrada.

En general, l’alumnat valoren el taller positivament.