L’UNIVERS

A l’hora de Biologia dissenyem una maqueta del Sistema Solar

Marc Boix, Cora Cruells, Carla Grifell, Olalla Herrera, Roger Prat, Aleix Téllez

A l’assignatura de Biologia, els alumnes de 1r d’ESO hem començat un projecte sobre l’univers. A la classe fem la part teòrica, que consisteix a fer un dossier i aprendre amb diverses activitats el contingut necessari per poder anar al laboratori i dur a terme la part pràctica en la qual dissenyem una maqueta del Sistema Solar.

Primer de tot ens van donar una caixa de cartró i després la vam retallar. Vam fer les òrbites en una cartolina de color negre o blau fosc que després enganxaríem al cartró. Mentre uns feien el títol, els altres pintaven els planetes i enganxaven els asteroides, que eren pedres petites que portàvem de casa. Tots els grups han pintat els planetes seguint un patró, però els colors escollits són diferents en tots els grups, la qual cosa fa que sigui un projecte original.També busquem informació dels primers viatges a l’espai i dels planetes.

El projecte finalitza amb un examen que indica quins aprenentatges hem assolit.