JORNADES DE FILOSOFIA

Martí Compte

El passat 8 de maig els alumnes de 1r de batxillerat van participar en les Jornades de Filosofia, que se celebren anualment a Sallent

Un cop allà els joves del Centre, conjuntament amb molts alumnes d’altres instituts de la Catalunya central, es van reunir a la Torre del Gat del municipi del Bages per començar la jornada. 

Durant el dia, tots els alumnes van poder gaudir de 2 tallers relacionats amb la filosofia: el taller de mems filosòfics, el taller d’il·lusions i enganys, dilemes morals, entre molts altres.

Per concloure la jornada tots els alumnes més els professors es van reunir altre cop a la Torre del Gat, on Leo Espluga, els va fer una reflexió final, donada així per finalitzada la trobada.