Autòpsies tecnològiques

L’alumnat de 3r d’ESO descobreix els aparells amb Marc Boada

El passat 28 de novembre els alumnes de 3r d’ESO, des de l’assignatura de tecnologia, van dur a terme una sortida al Montseny. La dinàmica tractava les autòpsies tecnològiques i s’hi van fer diferents activitats, una de les quals va ser desmuntar aparells tecnològics i conèixer diferents conceptes sobre les màquines simples, el tema que han estat treballant a l’aula.

Marc Boada és un divulgador científic català que els va explicar el funcionament d’algunes màquines i les diferents parts que es troben dins d’aquestes. També els va explicar d’on provenien els materials per fabricar les màquines, on anaven després de fer-los servir i experiències de la seva vida.

Les valoracions van ser tant positives com negatives, ja que la xerrada es va fer llarga i pesada però a causa del mal comportament de l’alumnat, tot el curs de 3r es va quedar sense la sortida de l’esquiada que s’havia de dur a terme el 13 de febrer.