APRENEM A COHESIONAR-NOS FENT “EL PALLASSO”

En Raúl continua fent gaudir els i les alumnes de 3r d’ESO mentre fa que la unió del grup sigui més bona.

Isaí Torres, Núria Vidal, Pol Crusellas i Hug Peraire

El passat dimarts 9 de gener l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar la segona sessió del taller de “clown”, per millorar la cohesió de grup.

Per iniciar aquesta sessió es va treballar amb diversos jocs per trobar l’equilibri quan hi ha un conflicte i ho van poder veure amb diverses activitats físiques en parelles imaginant situacions on el conflicte es decantava cap una banda o cap a l’altra. Ens vam adonar que estabilitzar-lo era difícil d’aconseguir. Seguidament, van realitzar un joc amb dos grups que consistia en fer una escena entre tots mitjançant uns “arquitectes” que feien que les altres persones es col·loquessin com ells volguessin amb la finalitat de que l’altre grup endevinés el que estaven representat.

Els alumnes valoren aquesta activitat molt positivament, ja que han pogut fer jocs dinàmics amb activitat física i també els ha servit per millorar l’ambient de tot el grup.