Dia de la pau 1r d’ESO. Repartir somriures

Queralt Aranda i Núria Sañas// El dia 29 de gener els alumnes de 1r d’ESO en motiu de la commemmoració de la setmana del pau i no violència vam escoltar una xerrada sobre què és i en que consisteix el grup  Pallassos sense fronteres. La xerrada ens la va fer una voluntària de pallassos sense fronteres que es deia Mireia.

Pallassos sense fronteres és un grup de pallassos solidaris que van a camps de refugiats, hospitals i llocs amb pobresa, on volen fer riure la gent que ho està passant malament. Com ens va dir la Mireia reparteixen somriures.

Ens agradat molt aquest taller i era molt interessant perquè vam aprendre coses que no sabíem, però en alguns punts es va fer una mica avorrit perquè parlava molt sense fer-nos participar. Per sort, la Mireia va poder venir presencialment a totes les aules i això també també ens va ajudar a seguir les seves explicacions.