TALLER SOBRE EQUITAT MENSTRUAL
14/05/24El passat divendres dia 3 de maig els alumnes de 1r d’ESO van assistir a una xerrada sobre la menstrualitat.
L’activitat es va iniciar amb la visualització d’unes fotos; els alumnes havien de dir si era un producte menstrual o no. Seguidament, els van ensenyar diferents… Llegeix més»

