


El curs passat els alumnes de 3r curs de Grau Mitjà de fusteria i moble varen dissenyar i fabricar la nova carrossa del tren Pinxo pels capgrossos, un encàrrec que ens va arribar de la comissió de festes de l’Ajuntament de Banyoles.
Va ser un treball molt interessant que va combinar la destresa amb les eines i materials que els alumnes van adquirint al llarg dels dos primers cursos, amb la formació específica de 3r curs, més enfocat al treball amb maquinària CNC-control numèric.
L’execució d’inici a fi d’un projecte real com “El tren Pinxo” per a la ciutat de Banyoles ha estat un projecte molt enriquidor, que culminarà amb l’exhibició de la carrossa que desfilarà per primera vegada pels carrers de Banyoles aquests dies de festa major.


