Aquest divendres 30 de maig el Departament de Matemàtiques va oferir un reconeixement als alumnes que han obtingut els millors resultats en els diferents reptes matemàtics en què han participat durant el curs 2024-2025: Problemes Esprint, Copa Cangur, Problemes Cangur, Tour de Mates i Fem Matemàtiques.
Cal destacar QUATRE RESULTATS:
1.- Hi ha un volum important d’alumnes que s’han situat en el 5% dels millors resultats. Fins a un total de 31.
2.- En Pol Vilarnau es va classificar per a la Fase Final del Fem Mates de 3r d’ESO.
3.- Un grup de primer i segon d’ESO va quedar primer de Girona a la Copa Cangur. Va passar a Semifinals i es va classificar per a la Final.
4.- El grup de primer i de segon d’ESO va quedar primer dels Països Catalans en les proves Esprint. https://scm.iec.cat/concurs/esprint/
Ens alegrem que any rere any augmenti l’interès i la implicació per aquestes proves que tan bé fomenten la curiositat per les matemàtiques.
Enhorabona a tots!


