Diàleg amb Revolta Pagesa

Aquesta setmana hem rebut a classe de Ciutadania, Política i Dret en Jordi Ginabreda, membre de Revolta Pagesa. La seva visita ha permès conèixer de primera mà les mobilitzacions recents i, sobretot, els motius de fons de les seves reivindicacions.

Al llarg de la sessió, l’alumnat ha pogut formular preguntes i contrastar opinions en un espai de diàleg directe. La trobada ha servit per aprofundir en una problemàtica que combina participació social i acció política, i també per entendre millor la situació actual del sector agrari i els reptes que afronta la pagesia de la comarca i catalana en el marc europeu.

Des de l’assignatura i com a centre ambaixador del Parlament Europeu, l’activitat s’emmarca en la voluntat d’apropar la realitat social a l’aula, treballar l’esperit crític a partir del contacte amb testimonis reals.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut