Participem als …

El Campionat de Catalunya de Formació Professional CATSKILLS 2020 té com a objectiu principal la promoció de la Formació Professional a través de la participació de l’alumnat en una competició que afegeix una motivació extra en el seu itinerari professional així com una experiència personal enriquidora; al mateix temps, el centre educatiu i el professorat que participa en la preparació de l’alumnat pot realitzar un intercanvi d’experiències i establir xarxes de col·laboració entre els centres i les empreses participants.
Aquest campionat es celebra cada dos anys, i permet mostrar les habilitats (els skills) i les competències professionals dels alumnes que hi participen. Les proves estan inspirades en les descripcions tècniques que regeixen la competició internacional WorldSkills Competition.
Per a més informació sobre aquesta edició de CATSKILLS i edicions anteriors, podeu consultar aquest enllaç.
Altres concursos
> Worldskills
En aquesta pàgina web trobareu la informació del campionat internacional que se celebra bianualment (anys imparells).
> Euroskills
La pàgina web del Wordskills Europe mostra la informació del campionat europeu de la formació professional que té lloc també bianualment (anys parells).
> Spainskills
Aquest web recull els documents i altres informacions del campionat estatal de la formació professional que se celebra a Madrid cada dos anys.