Inaugurades les Primeres Jornades del Color

Enguany hem estrenat unes JORNADES DEL COLOR per treballar i posar de relleu un dels principals elements del llenguatge graficoplàstic.

Des de Goethe, passant pels teòrics de la Bauhaus, com Johannes Itten, fins a arribar a les teories contemporànies d’Eva Heller s’ha estudiat la teoria del color posant més èmfasi en la física, la percepció o la psicologia. 

A les matèries de Projectes Artístics de 1r de batxillerat i a l’optativa de 4t d’ESO d’Expressió artística s’ha treballat a partir dels documentals de Colors en sèrie produïda per TV3. Cada grup s’ha centrat en un color i ha portat a terme una instal·lació en un espai de l’institut. La idea era que el color en fos el protagonista per tal d’aconseguir una transformació de l’espai on la fotografia, la pintura, els objectes i les paraules dialoguessin entre ells. 

Així que, durant unes setmanes hem pogut gaudir d’uns espais comuns i quotidians que semblaven uns altres! Molt bona feina i fins a la propera exposició que serà ben aviat!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut