Tertúlia literària amb J. Ll. Badal

El divendres 21 de febrer, els alumnes de Creació Literària de primer de batxillerat van participar en una tertúlia sobre literatura amb Josep Lluís Badal, poeta, assagista i narrador, autor d’obres com Les coses que realment han vist aquests ulls inexistents (Premi Crítica Serra d’Or, 2017, a la millor novel·la) o de sagues infantils i juvenils com les aventures del gos Hopi o del pirata Jan Plata (premi J. M. Folch i Torres, 2012). 

A la tertúlia, distesa i interessant, van anar sortint preguntes i reflexions sobre el sentit d’escriure i llegir literatura avui dia, els processos de creació, la importància d’apassionar-se davant les coses en minúscula o la necessitat de construir-se un relat propi des de la sinceritat. 

Una conversa, doncs, que ens va proposar noves maneres d’entendre la creació literària i, al capdavall, de mirar el món.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut