Setmana de la ciència

Del 15 al 22 de novembre s’ha celebrat la Setmana de la ciència. A l’institut, l’hem celebrat durant tota la setmana fomentant les investigacions al laboratori, la reflexió dels fenòmens científics i les recerques científiques.

Amb tots els grups de 2n d’ESO hem fet pràctiques de laboratori, tot destacant que som a la setmana de la ciència. També hem treballat la ciència i la pseudociència amb diàleg, una petita investigació grupal i un vídeo.

L’alumnat de 3r d’ESO ha realitzat presentacions orals de temàtiques com la sostenibilitat i la taula periòdica. A 4t d’ESO vam determinar el nostre temps de reacció i amb aquests valors l’alumnat es va inventar problemes contextualitzats que després vam resoldre entre tots i totes.A 1r de batxillerat hem fet dues pràctiques de laboratori a química i a la matèria de física s’han fet presentacions orals sobre diferents temes: la relativitat, el magnetisme, els forats negres… A 2n de batxillerat, a l’hora de fer les presentacions orals, s’han aprofitat les investigacions que estan enllestint en el seus TRs i altres noves investigacions.

L’any que ve, més!