Sant Jordi 2024

Abril treu el cap, amb la seva càrrega de segles, pels carrers d’una ciutat adormida que a poc a poc deixa enrere la letargia hivernal. Una aura màgica ens transporta a primaveres sempiternes que es repeteixen en aquest present, embriagador, en què l’aroma de roses s’expandeix i ho abasta tot mentre els dracs fugen per les finestres dels nostres somnis.

És Sant Jordi, que torna a nosaltres per unir-nos, professors i alumnes, en aquesta trobada única i captivadora amb la paraula escrita.

Agraïm la implicació del professorat, especialment d’Irene Sánchez, responsable de l’organització de l’esdeveniment, i de Minerva Ciruela, per l’elaboració dels cartells. També volem donar les gràcies als diferents departaments que han intervingut en la preparació d’aquest esdeveniment i, sobretot, a l’alumnat que hi ha participat llegint, fent la presentació, actuant o aportant material per a la Web.

Llengua catalana

Llengua castellana