Sant Jordi 2023

Ja som aquí un any més, amb la primavera enredant-se als nostres cossos assedegats del sol de l’abril i l’hivern que fuig per les escletxes de l’oblit. Un any més Sant Jordi arriba per abraçar l’alegria de la paraula escrita, per assaborir l’ànima als versos d’un poema, per transportar-nos a aquest món màgic i llunyà de les llegendes.

La ciutat es tenyeix de l’aroma de les roses i els vianants treuen el cap curiosos als carrers poblats del goig popular. Els llibres conviden a la lectura i, per un instant, el temps s’atura per fer-nos sentir vius.

És així, amb aquesta barreja de la paraula i el somriure, com cada curs, que professors i alumnes ens unim per compartir aquest dia tan especial que s’enreda a la nostra memòria col·lectiva i construeix la nostra pròpia identitat.

Agraïm la implicació del professorat, especialment d’Adrián Ruiz, responsable de l’organització de l’esdeveniment i de Minerva Ciruela, per l’elaboració dels cartells i la maquetació dels textos premiats. També volem donar les gràcies als diferents departaments que han intervingut en la preparació d’aquest esdeveniment i, sobretot, a tot l’alumnat que hi ha participat llegint, fent la presentació, actuant o aportant material per a la Web.

Llengua catalana – Premis

Llengua castellana – Premis

Cartell de Sant Jordi

Premis – Llengua anglesa