Renaixença, Modernisme i Noucentisme a Barcelona

Els alumnes de 4t d’ESO ha realitzat una sortida a la màteria de Llengua i Literatura catalana, complementària a l’estudi dels corrents literaris de la Renaixença, el Modernisme i el Noucentisme.

Aquesta visita tenia per objectitu l’estudi de les produccions artístiques corresponents als corrents literaris anteriors, així com el coneixement i descoberta de la ciutat de Barcelona.

Així doncs, hem estat visitant la universitat (edifici històric) de la UB; hem visitat també l’Ajuntament de Barcelona, i hem observat els edificis dels 4 gats, Can Jorba,    l’estatuària de la plaça de Catalunya, les façanes dels cinemes Comèdia, l’edifici del Fènix i hem acabat davant les façanes de les cases modernistes de l’illa de la “discòrdia” (Casa Milà, Casa Ametller i Casa Batlló) i la casa Milà.

D’aquesta visita els alumnes exposaran un PowerPoint d’algunes de les peces o edificis estudiats, en tornar a classe pel gener.