Projecte EJE

Durant aquest curs, a la matèria d’emprenedoria, l´alumnat de 4t d’ESO està participant en el Projecte EJE, un projecte internacional que connecta escoles d’arreu del món. El seu objectiu és desenvolupar la capacitat emprenedora dels alumnes creant cada escola una petita cooperativa, així com fomentar la seva part més solidària perquè  cada cooperativa donarà part dels seus guanys a alguna associació o ONG.

En el nostre cas, l´alumnat  de 4t d’ESO ha decidit col·laborar amb Globo Azul. Aquesta petita associació lluita per donar suport a les famílies d’infants amb TEA (Trastorn de l’Espectre Autista) i per conscienciar  la societat del que implica viure amb una condició diferent de la resta.

El passat 22 de desembre, coincidint amb els tallers de Nadal celebrats al centre, els alumnes d’emprenedoria varen fer una venda solidària de polseres. La iniciativa va ser tot un èxit ja que es va aconseguir recaptar 150€ que han estat donats a Globo Azul.

Enllaç a Globo Azul: https://elgloboazul.es/