CITA PRÈVIA: La secretaria del centre està oberta i permet atendre dubtes i sol·licituds. Poseu-vos en contacte a:
Correu electrònic: secretaria@bisbeberenguer.cat
Telèfon de contacte: 93 421 17 11 (⏲ 9:00 a 13:00)
Continuïtat al centre – Confirmació de matrícula per a l’ESO i el Batxillerat (alumnat que ja pertany al centre)
➡ LLISTAT D’ALUMNAT QUE HA CONFIRMAT LA CONTINUÏTAT (6 de juliol)
➡ INSTRUCCIONS GENERALS
La confirmació de continuïtat de matrícula es farà omplint el document del nivell corresponent i fent-ho arribar amb el comprovant del pagament del material escolar i les sortides al correu del centre.
➡ Document 1r d’ESO – Del 13 al 17 de juliol
➡ Document 2n d’ESO – 25 i 26 de juny
➡ Document 3r d’ESO – 25 i 26 de juny
➡ Document 4t d’ESO – 25 i 26 de juny
➡ Document 1r Batx – 22 i 23 de juny
➡ Document 2n Batx – 22 i 23 de juny
Preinscripció i matrícula ESO: alumnat nou al centre (Cal demanar cita prèvia al centre per formalitzar la matrícula del 14 al 17 juliol)
➡ LLISTA D’ALUMNES EN LLISTA D’ESPERA
➡ Llistat de centre assignat (alumnat preinscrit a l’Institut Bisbe Berenguer)
MATRICULACIÓ ALUMNAT 1r D’ESO
➡ Instruccions generals matriculació
Preinscripció i matrícula Batxillerat (alumnat nou al centre)
➡ Instruccions generals matriculació
Reclamacins o peticions de canvi de centre
➡ Instruccions sobre les reclamacions o peticions de canvi de centre
➡ Reclamació (presentar als Serveis Territorials – C/Casp, 15 – Barcelona)
➡ Petició de canvi de centre – Oficina Municipal d’Escolarització – ome@l-h.cat (Llistat de centre amb vacants a 11 d’ESO: Institut Apel·les Mestres / Institut Eduard Fontserè / Institut Jaume Botey / Santa Marta / Jaume Balmes / Joan XXIII / Pineda / Tecla Sala)