Llibres de text 2020-21

En aquest article podeu consultar el llistat de llibres per al curs vinent de tots els nivells de l’ESO i el Batxillerat.

Recordeu que l’alumnat dels grups “A” de 1r, 2n i 3r d’ESO NO ha d’adquirir els llibres de text ara, ja que aquests estaran inclosos en la quota de material d’aula i ús de llibres.

Per fer la compra dels llibres, us adjuntem les instruccions de compra on-line a l’editorial, que us lliurarà directament els llibres a casa de forma gratuïta i amb descomptes que poden arribar fins al 40%.

ESO

➡ Llistat de llibres que cal adquirir.

• Llibres de text de Català, Castellà i Socials de l’Editorial Vicents Vives

➡ Pàgina web de la botiga on-line de l’Editorial Vicents Vives

➡ Instruccions per enregistrar-se a la web i fer la compra (heu de fer servir el codi de descompte que s’ha fet arribar a totes les famílies via Dinantia).

• Llibres d’Anglès-Students book i llibres de lectura de català i castellà (Les llicències digitals del Workbook d’anglès les facilitarà l’institut al setembre).

➡ Pàgina web de la botiga on-line de Distriaula. (a partir del 1 de juliol)

➡ Instruccions per fer la compra dels llibres d’anglès i/o de lectura.

Batxillerat

➡ Llistat de llibres de 1r de Batxillerat.

Llistat de llibres de 2n de Batxillerat.

➡ Pàgina web de la botiga on-line de Distriaula. (a partir del 1 de juliol)

➡ Instruccions per fer la compra dels llibres de text a través de Distriaula.