Pla de Lectura

Aquesta setmana l’alumnat de l’ESO ha començat el Pla de Lectura del curs 2023-24. Com a novetat d’aquest curs les sessions del pla de lectura es fan a la biblioteca i així l’alumnat disposa del fons de llibres del centre per triar segons el seu nivell, temàtica o interessos.

Us animem a col·laborar amb la biblioteca del centre aportant aquells llibres que potser ja no els necessiteu a casa i poden tenir una nova vida a l’institut. Només cal que els vostres fills/es els portin al centre i els lliurin al professorat de llengües.

En aquest calendari podeu consultar les sessions de tots els grups al llarg del curs.