La ràdio interescolar online

Divendres passat, 24 de novembre, els alumnes de l’optativa de Comunicació Audiovisual van participar al taller de ràdio Dial Jove, la ràdio interescolar online.
Els estudiants portaven les notícies que havien treballat a classe i, durant el taller, van aprendre a organitzar una sessió de ràdio, a fer de presentadors, a coordinar els debats, a respectar el torn de  paraula; en resum, a treballar com si estiguessin realment en un programa professional.
Aquesta experiència periodística forma part del projecte de l’assignatura que vol apropar els alumnes al món periodístic, audiovisual, radiofònic o escrit.
Si vols sentir el programa, et deixem aquí l’àudio.