Eleccions al Consell Escolar

El Departament d’Educació ha convocat aquesta tardor eleccions al Consell Escolar dels centres educatius. En el cas del nostre institut, s’hauran de cobrir les vacants que es generen per renovació de mandat i que tindran una vigència de 4 anys.

Es pot consultar tota la informació sobre el Consell Escolar a la pàgina web del Departament: Consells Escolars.

I també podeu analitzar la informació que ha preparat el Departament d’Educació per informar a les famílies sobre el funcionament i les característiques del Consell Escolar i informació bàsica per a les famílies sobre aquestes eleccions al Consell Escolar 2021.

Les vacants que s’han de cobrir a les eleccions són:
  • Professorat: 3 vacants.
  • Alumnat: 2 vacants (més cobrir un plaça disponible fins al proper període electoral)
  • Famílies: 1 vacant (més cobrir una plaça disponible fins al proper període electoral)
  • PAS: 1 vacant
  • PAE: 1 vacant
El calendari del procés electoral és el següent:
  • 4 novembre: exposició del cens electoral al taulell d’anuncis del centre.
  • Del 5 al 9 de novembre: període de reclamació a inscripcions del cens electoral adreçat al director.
  • 9 de novembre: a les 11h a direcció sorteig per designar vocals de les meses electorals dels sectors d’alumnes i de pares i mares d’alumnes.
    • Resultat del sorteig dels membres de la mesa electoral del sector ALUMNAT en aquesta web. (En cas de necessitar més substituts es triaran els següents correlatius a l’últim número seleccionat).
    • Resultat del sorteig dels membres de la mesa electoral del sector FAMILIES en aquesta web. (En cas de necessitar més substituts es triaran els següents correlatius a l’últim número seleccionat)
  • 10 de novembre: constitució de les meses electorals de tots els sectors.
  • Abans del 16 de novembre: presentació de les candidatures per escrit a la Secretaria del centre – Model de sol·licitud.
  • 18 de novembre: publicació de les candidatures al taulell d’anuncis del centre.
  • 24 de novembre: a la sala polivalent a les 16.00 h, votacions del sector professorat.
  • 24 de novembre: a direcció a les 14.00 h, votacions del sector PAS i PAE.
  • 25 de novembre: durant el matí , votacions del sector alumnat ESO i BTX.
  • 24 de novembre: de 17.00 a 18.00h, votacions del sector famílies.