COVID19 – Recull de comunicacions a les famílies

Recull de les comunicacions que s’han fet arribar a les famílies

Recordeu que mantenim oberts els correus per resoldre qualsevol dubte o incidència de la comunitat educativa.

• Famílies: Per problemes per a rebre els comunicats oficials de Dinantia o qualsevol consulta general heu d’escriure a info@bisbeberenguer.cat. Indiqueu el nom, cognoms i curs del vostre fill/a i quin és el problema que teniu. També us podeu adreçar al telèfon mòbil del centre: 675 782 179.
  • Famílies: Instruccions per instal·lar-se Dinantia.
  • Alumnat: Per problemes amb el correu corporatiu del Bisbe que tots teniu heu d’escriure al correu incidencies.correu@bisbeberenguer.cat. Indiqueu el vostre nom, cognoms i curs i quin és el problema que teniu.
  • Alumnat: Per problemes per entrar al Virtual Bisbe heu d’escriure un correu al incidencies.virtual@bisbeberenguer.cat. Indiqueu el vostre nom, cognoms i curs i quin és el problema que teniu.