Certificació B1 i B2

L’Institut Bisbe Berenguer forma part des del curs 2018-19 del Programa de Certificació de Llengües Estrangeres. Aquest programa respon a l’impuls que se’n fa al centre de l’aprenentatge de les llengües estrangeres a partir del GEP (Grup d’Experimentació Plurilingüe), dels auxiliars de conversa de nadius i d’altres estratègies del Departament d’Anglès per millora les competències en anglès de l’alumnat.

El programa permet en col·laboració amb les EOI realitzar les proves de certificació dels nivells del Marc Comú Europeu de Referència B1 i B2 de l’alumnat seleccionat pel professorat que es considera té els coneixements adequats.

Aquí teniu la informació complementària que es va lliurar a les famílies de l’alumnat seleccionat a la reunió del passat dimecres 20 de novembre: