Primera sessió de l’Escola de Famílies

Aquest curs s’ha iniciat una nova activitat al centre adreçada a les famílies. En el seu moment, us vàrem informar del projecte recolzat per l’Ajuntament de tirar endavant una Escola de Famílies al centre.

Què és una escola de famílies?

Després d’una primera reunió al mes d’octubre de l’equip impulsor per planificar aquesta activitat, el passat dimarts 19 de novembre es va posar en marxa l’Escola de Famílies de l’Institut Bisbe Berenguer amb un èxit rotund per l’assistència de famílies interessades i pel desenvolupament de l’activitat.

En aquesta primera sessió, seguint les explicacions de Joana Gallardo (professora de filosofia retirada) es va reflexionar sobre L’AUTOESTIMA i com des de l’àmbit familiar es pot ajudar a desenvolupar-la entre els adolescents. Es van compartir mirades, models d’acompanyament i estratègies per aplicar a casa amb els fills i filles.

Autoestima

El funcionament de l’Escola de Famílies és totalment lliure, la presència a una trobada no condiciona l’obligació d’assistir a la resta i, al mateix temps, encara que no s’hagi assistit a les anteriors es pot incorporar en qualsevol moment a l’espai.

Us adjuntem el calendari i la temàtica de les properes trobades i us animem a totes les famílies a participar-hi.

PROGRAMA DE L’ESCOLA DE FAMILIES INSTITUT BISBE BERENGUER.pdf