Carnestoltes 2024

Divendres passat, 9 de febrer, vam organitzar per quart any consecutiu, el Carnestoltes, festa que vam recuperar a partir de la proposta del mateix alumnat.

Les propostes de disfresses van ser ideades i elaborades a les hores de tutories. Així que l’alumnat va poder gaudir durant alguns dies d’un treball cooperatiu i integrador que va tenir els seus resultats a la desfilada d’aquest divendres.

Va ser un dia molt especial, amb molta alegria i ganes de gaudir amb els companys malgrat la pluja. A més, agraïm la participació del professorat, en especial d’Irene Sánchez, professors de Ciències Socials que van coordinar totes les activitats, grups i professorat i també el treball de la nostra fotògrafa Nerea Sánchez, de 3r D i del professor Luis Linde, també amb fotografies..