Art en femení

L’institut participa a l’exposició Art en femení amb una obra conjunta que il·lustra seqüencialment el conte La sireneta de J.C. Andersen.  L’obra està formada per dotze il·lustracions dels alumnes de 3r d’ ESO: Kevin Jaime, Montserrat Viveros, Joaquín Vargas, Helena Peñalver, Lucía Torres, Víctor Domènec, Carles Marin, Jaime Aznar, Verónica Romero, Ibrahim Tahiri, Alejandro Fernández i Oriol Martínez .

Les il·lustracions formen part del treball  realitzat a la matèria de Visual i Plàstica i tenen com a  objectiu potenciar la comprensió lectora i la interpretació d’un text, la creació de gammes cromàtiques expressives i l’esbós compositiu.

L’exposició està organitza per l’ Ajuntament de l’ Hospitalet de Llobregat des de l’ àrea de Joventut, amb motiu del Dia Internacional de la Dona. Hi participen joves artistes de la ciutat, col·lectius d’artistes i l’alumnat dels instituts hospitalencs i altres centres de secundària de la ciutat.

Podeu visitar-la del 8 de març al 8 d’abril a l’Auditori Barradas (Rambla de Just Oliveras, 56. L’Hospitalet de Llobregat).

Consulta: http://www.joventutlh.cat/detallNoticia.aspx?1Ps0KwZMfobUX8yfv2rLiWp1oQfOJ6mGAnmkkSjvqSxEb2IfbqwKbQlWjzKJKAXDU