Taller educatiu a la Filmoteca de Catalunya.

Avui, dijous 31 de març, tot l’alumnat de 1r de batxillerat ha tingut l’oportunitat d’anar a fer un taller educatiu a la Filmoteca de Catalunya.

La sortida, dinamitzada per dues expertes de la Fundació Joan Brossa, ha tingut per objectiu la descoberta de l’univers creatiu brossià per mitjà del visionat de la pel·lícula Foc al càntir, dirigida per Frederic Amat a partir d’un guió escrit per Joan Brossa.

A més, l’alumnat ha posat en pràctica les seves habilitats creatives i, en petits grups, s’ha donat espai per generar un contingut audiovisual a partir de diversos elements propis de l’imaginari de Joan Brossa.

Ha estat tot un èxit!