Sortida 2n d’ESO al Parc Torreblanca
15/02/19El dimecres 12 de desembre del 2018, l’alumnat de 2n d’ESO va participar al Parc Torreblanca a la trobada ludico esportiva organitzada pel Consell Esportiu del Baix Llobregat ( Trobada de Nadal ).
Volem agrair la col-laboració del professorat acompanyant , la participació i motivació de… Llegeix més»

