Assistència a judici amb jurat en TSJ

Amb aquesta activitat el departament de Ciències Socials vol apropar l´alumnat de Batxillerat al món jurídic. Aquesta experiència va començar fa ja tres anys, al observar un creixent interés pels temes jurídics entre l´alumnat de Batxillerat, especialment de la branca social i humanística. Alguns d´ells es plantejen aquests estudis com a futura professió, per aquest motiu el nostre departament ha organitzat també per aquest curs l´assistència a una sessió de un judici amb jurat popular. Aquesta experiència és també una oportunitat per a que l´alumnat conegui el desenvolupament d´una sessió de judici real i l´ apropi a la realitat judicial cotidiana dels tribunals.

Cristina Herrero

L´activitat ha tingut lloc el 13 de noviembre del 2018, al Tribunal Superior de Justicia, en l´Audiència de Barcelona.