Vaga 8 de novembre

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que demà dia 8 de novembre hi ha convocada una vaga general per algunes organitzacions asindicals (intersindical, UsteC-STEs…)

Part del claustre s’adhereix a la vaga i l’escola estarà obertat tot  i que no s’avançarà matèria.

Hi haurà servei Bon dia, menjador i extraescolars.

Atentament,

Claustre i AMPA de l’Escola Pallerola.

ATURADA GENERAL DIMARTS 3 D’OCTUBRE

ATURADA DE  PAIS DE LA TAULA PER LA DEMOCRÀCIA

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que demà hi ha convocada una aturada general per diferents organitzacions sindicats i entitats de la Taula per la Democràcia en tot l’àmbit Territorial de Catalunya com a resposta a la repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre-hi. Les imatges d’ahir són més greus perquè moltes de les actuacions policials es van produir en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau. Sempre hem treballat a les nostres escoles partint del principi que amb violència no se solucionen els conflictes.

Així doncs, demà 3 d’octubre l’escola romandrà tancada.

No hi haurà servei de menjador, ni activitats extraescolars.

Claustre i AMPA   de l’Escola Pallerola

S’acaba el curs 2016-17

Captura de pantalla 2017-06-21 a les 16.39.49Aquest curs ja s’ha acabat… Sembla que va ser ahir que els nostres alumnes entraven a l’aula i ara… ens hem d’acomiadar.

Per tot l’equip de l’escola, ha estat un plaer comptar  amb vosaltres i us volem agrair tots els moments que hem compartit. Us trobarem a faltar  i restarem a l’espera del nou curs “2017-2018” amb tanta  il·lusió que ja el comencem a planificar…

Tindrem nous alumnes que esperem amb els braços oberts  i, d’altres, marxaran per començar una nova etapa en una altra escola o a l’institut. Per això, aquest matí, hem celebrat l’últim dia del curs tenint molt present als nens i nenes de sisè. Els hem acomiadat amb alegria i amb l’emoció pròpia Captura de pantalla 2017-06-21 a les 16.42.29d’aquest dia. Tot i que, no és un final sinó un començament: el començament d’una nova etapa, de noves realitats, de noves amistats… sabent que han deixat petjada a la nostra escola. Moltíssima sort nens i nenes de sisè.

Anar passant etapes vol dir créixer!!

I, a la resta, només desitjar-vos un molt bon estiu. Ens veiem el curs vinent carregats d’energia,  nous reptes i motivacions….

Sopar de sisè!!

Durant el sopar, vam poder gaudir d’un divertit Fotomatón i, després, es va fer l’entrega de diplomes i de samarretes a nens i mestres.
Va ser una nit molt especial sobretot pels de sisè que deixen aquest curs l’escola per començar una nova etapa a l’institut.

Llegeix més»

Robotseny

Els nens i nenes de 6è de la nostra escola, participem en el III Torneig Robotseny que es celebra a la plaça de la Vila de Sant Celoni.

Robotseny

Torneig Robotseny