6è. ÀMBIT MATEMÀTIC. Construïm un castell amb cossos geomètrics. 20 d’abril

Hola nens i nenes de 6è!

Com sabeu aquesta setmana és Sant Jordi i el tema és: Calia matar al drac? Nosaltres començarem endinsant-nos en aquell moment històric. Així que ara us toca construir castells per si arribés allà també el covid-19. Després de la construcció del castell us proposem que jugueu una mica amb un enigma i amb un sudoku, us animeu?

Per obrir les activitats heu de clicar als enllaços:

Tasca 1: Construïm un castell medieval amb cossos geomètrics

Tasca 2: Enigma i sudoku castells

Heu de realitzar les dues tasques. Recordeu que per enviar un correu electrònic a l’assumpte heu de posar el vostre nom i el nom de l’activitat.

Aquí teniu l’enllaç per pujar-hi la vostra foto del castell: Castells medievals (amb cossos geomètrics)

Estem segur que fareu uns castells meravellosos i que gaudireu molt amb l’enigma i el sudoku!

Una abraçada virtual!

Sandra, Ester i Robert

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>