Nova extraescolar de ciència!

Ens ha arribat una proposta d’allò més interessant pels nens i nenes de cicle mitjà i superior (3r, 4rt, 5è i 6è):

La ciència al teu món

Tens curiositat i ganes d’observar els fenòmens quotidians amb una mirada científica? Els dimecres us proposem una sèrie d’activitats en les que treballarem les habilitats científiques, a partir de la observació i l’experimentació farem que el grup pugui aprendre alhora que ens divertim fent ciència. T’apuntes?

Dia: Dimecres
Horari: 16:30h – 18:15h (els primers 15 minuts són per que els nens i nenes puguin berenar)
Preu: 25€
L’activitat començarà el proper dimecres 23 d’octubre, sempre que surti un grup de 6 alumnes com a mínim.
Si esteu interessats us podeu inscriure abans de divendres dia 18 omplint el formulari que trobareu al següent enllaç: Formulari d’nscripció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *