INICI CURS 2023-2024

HOLA FAMÍLIES!!

Un any més comencem nou curs ple de novetats.

Com ja sabeu, la nostre escola ha passat a ser Institut Escola. És per això que hem aprofitat per modificar el nom d’AMPA (Associació de mares i pares d’alumnes) a AFA (Associació de Famílies d’alumnes) i el logo que ens identifica.

Us voliem mostrar  el resum de la reunió final del curs anterior, per tal que  conegueu tot el que fem des de l’AFA gràcies a les aportacions que feu les famílies:

Enllaç: Resum 2022-2023

LLIBRES

Com ja sabeu, després d’abonar l’import de quota AFA i la quota llibres, donarem el llibres i les llicències digitals a cada alumne a la mateixa classe.

EXTRAESCOLARS

A continuació us posem l’enllaç a les extraescolars pel curs entrant:  Extraescolars

Qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres:

afamjbatlle@gmail.com

Telèfon i WhatsApp: 675762646

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *