QUI VIU A SOTA TERRA? (PROJECTE SIEI)

Hola famílies!

Aquestes setmanes hem estat investigant quins animals viuen a sota terra. Arrel del centre d’interès de la Primavera van sorgir dubtes i preguntes relacionades amb aquests animals.

Hem treballat les formigues buscant els formiguers que tenim al nostre pati de l’escola, observant quin és l’aliment que més els agrada i com el porten cap al cau. Hem escoltat cançons i contes.

També hem estudiat les característiques dels talps a través de diapositives i contes. Hem vivenciat com es poden sentir per caçar sense veure-s’hi gaire.

Les serps han estat el nostre últim animal d’interès, hem pogut veure una pell de la muda i diferents vídeos.

(Cliqueu aquí per veure les fotografies d’aquests dies).