MÚSICA. V Cloenda Dansa a les escoles!

Hola famílies,

Avui tots els nens i nenes de l’escola hem ballat, juntament amb uns 1800 dansaires de la vila de Blanes, unes danses tradicionals que hem après durant els últims mesos a l’escola. A més a més de ballar la nostra dansa, hem pogut gaudir de quatre danses que els nostres companys i companyes d’escola ens han ballat. Ha estat una jornada molt especial i ens ho hem passat molt bé! Estem molt contents d’haver dansat aquest balls tradicionals tan especials!

Gràcies a l’Esbart Joaquim Ruyra de Blanes i a tots els músics i a tota l’organització que ho ha fet possible, i, també, gràcies a les famílies per haver-nos acompanyat!

Cliqueu aquest enllaç per veure les fotos i els vídeos de la jornada!

Llegiu la notícia al diari del Punt Avui en clicant aquest enllaç!